Skip to main content

Tiada apa lagi yang boleh kita lakukan

Seluruh dunia yang mempunyai majoriti orang islam akan menjadi berantakan.

Ini pasti...

Akhir zaman nampaknya sudah sampai betul betul di pintu gerbang.
Indonesia sedang bergolak... Next adalah negara kita...

Pergolakan ini perlu direncanakan agar seluruh negara islam tidak menumpukan perhatian ke jazirah arab terutama gaza.

Dap pasti begitu terkilan kerana diwaktu pemerintahan kerajaan umno, ejen Ltte mereka tidak pernah pun diambil sebarang tindakan tetapi  sebaliknya diwaktu mereka memerintah pula geng mereka dicekup satu persatu.

Kadangkala politik malaysia agak sukar dibaca seandainya kita melihat dari satu arah sahaja.

Tetapi sekiranya kita melihat dari sudut arah yang lain pasti kita akan dapat melihat ada satu rencana yang sedang diajalankan.

Nanti akan tiba pula masalah di mana matawang sudah tidak bernilai lagi... Rasanya tidak lama lagi...

Dunia seolah olah sedang krem...

Satu persatu masalah timbul secara berantaian.

Sewaktu bank of rothchild dibenarkan berdiri di Kuala Lumpur dulu kita sepatutnya sudah dapat meneka bahawa negara kita sedang di halakan kearah sesuatu.

Namun kita tidak berupaya untuk melakukan sesuatu walaupun kita tahu sekalipun.

Pemimpin kita bukanlah begitu menghiraukan berkenaan hal ehwal rakyatnya diwaktu itu.

Mereka lebih memikirkan poket mereka sendiri dan hiburan sahaja.

Apa yang boleh kita tafsirkan ialah apa yang berlaku sekarang adalah bermaksud.... End of the Game....

Sekali lagi kegagalan mengawal harga minyak akan menjadikan punca inflasi.

Nampaknya menteri kita kelihatan seperti menjadi ejen kepada satu pihak yang mahu mempercepatkan  suasana krem kepada ekonomi negara kita.

Kita tahu setiap kali harga minyak tidak dikawal pastinya akan mengganggu kestabilan harga barang keperluan asas.

Kerajaan yang sengaja menimbulkan huru hara ekonomi adalah sebuah kerajaan yang mempunyai seorang Tuan Besar dibelakang mereka.

Dan pastinya kita boleh menjangka siapakah dibelakang mereka...

Sebenarnya dalam keadaan sekarang tiada apa yang boleh kita lakukan.

Semuanya sudah well planned...

Kita sebenarnya sudah pun mendapat soalan bocor daripada hadis hadis nabi berkenaan nubuwat akhir zaman.

Seperti mana yang telah dipesankan 1400 tahun dahulu iaitu, sekiranya kita pasti sosok yang disebutkan itu telah muncul maka hendaklah kita menuju kepada beliau walaupun terpaksa merangkak diatas ais sekalipun.

Tanda tanda kecil nampaknya seperti semuanya sudah selesai... 

Cuma tinggal tanda tanda yang besar sahaja lagi.

Ada yang berpendapat tanda besar yang pertama dimulakan dengan Dukhon.

Jadi kita tunggu sahajalah samada meteor akan menghentam bumi, gunung berapi meletus secara berleluasa ataupun berlakunya perang nuklear atau mungkin juga ketiga tiganya berlaku serentak.

Manakala kita di Malaysia ini sudah tidak perlu terlalu memikirkan hal kedatangan dajjal lagi kerana mungkin negara kita pun sudah pupus dek kerana bencana tadi.


Comments

  1. well said. Itulah sebetulnya tuan. Sebenarnya sesiapa yang masih menyesatkan masanya dengan beribliskan duit, mereka akan merasakan dunia ini akan kekal hidup 1000 tahun lagi, maka mereka akan terus tersesat dan bingung bila tiba hari wafatnya isi dunia.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jin Ketagih Bersetubuh Dengan Isteri

Panggilan yang diterima lewat malam itu benar-benar memberi kesan. Sepanjang malam saya tidak dapat melelapkan mata kerana asyik memikirkan potongan ayat lelaki tersebut. “Isteri saya enak disetubuhi jin, sedangkan saya keseorangan di sofa ruang tamu dengan hanya ditemani nyamuk-nyamuk yang menggila seolah-olah mengejek-ejek diri saya," ungkap pemanggil tersebut. Teruja untuk mengetahui dengan lebih lanjut, saya telah mengaturkan satu pertemuan dengan pemanggil tersebut. Ridzwan, 31, (bukan nama sebenar) telah berjaya mengubah dimensi saya tentang kewujudan alam lain di muka bumi ini. Melihat secara luaran, perwatakan Ridzwan sama seperti lelaki-lelaki lain malah dia kelihatan kemas dan segak, sesuai dengan profesionnya sebagai seorang pengurus di sebuah syarikat terkemuka. Nyata telahan saya tersasar kerana menyangka Ridzwan seorang lelaki yang tidak terurus ekoran masalah yang sedang dialaminya itu. “Tujuan saya berkongsi pengalaman ini bukanlah mahu membuka aib

Swinger Malaysia

Terkejut berok aku bila seorang kawan aku memaklumkan aku bahawa dia telah diajak oleh seorang pompuan berstatus isteri orang untuk ajak bertukar-tukar pasangan. Maknanya dia sedia “main” dengan kawan aku tu dengan syarat kawan aku pun sedia kasi isterinya main dengan suami pompuan tersebut. Atau dalam bahasa omputeh “swinging”. Yang buat aku mengucap panjang bila kawan aku cerita bahawa perempuan yang offer tu seorang Melayu beragama Islam dan tinggal di Johor. Katanya kalau kawan aku sudi, dia dialu-alukan untuk datang ke JB. Semua sudah disediakan termasuk “port” yang tiada gangguan. Kawan aku kata pompuan tu hanya sudi bertukar pasangan dengan pasangan suami isteri lain, tidak pasangan tidak berkahwin sama ada pasangan kekasih atau skandal. Sebab itu akan tidak adil bagi mereka. Aku tanyalah macam mana dia kenal pompuan tu? Katanya, dia berkenalan menerusi laman sosial popular. Hemm, aku kata tak aku percaya dengan laman sosial sebab sesiapa sahaja boleh menyamar. Tapi

GEMPAR!!! PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH!!

PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH. Kutub Bumi berganjak 1 batu sehari !!  Pada tahun 2007, Medan kutub utara berganjak dari Kanada Utara kearah Siberia di Russia pada kadar 35 batu setahun. Ini bermakna arah kompas berganjak 35 batu menghampiri Russia dalam tahun tersebut. Anjakan kutub bumi ini mengakibatkan jajaran kompas dan arah utara sebenar semakin ketara perbezaannya. Hingga menjadikan arah panduan beberapa landasan kapal terbang tidak lagi terpakai. Ia semakin memberi kesan terhadap kegiatan manusia hinggakan lapangan terbang antarabangsa Tampa di Florida terpaksa mengubahsuai tanda arah di landasan dengan kedudukan yang baru. Lapangan terbang tersebut terpaksa ditutup selama sebulan bagi kerja-kerja pengubahsuaian.  Pergerakan kutub utara ke arah Siberia berlaku kerana cepatnya perubahan magnet pada kerak bumi. Perubahan terkini adalah paling dramatik. Ia bergerak semakin pantas. Kutub bergerak ke timur laut 9 batu setahun pada tahun 1904. Kelajuannya kira-kira 35 bat