Skip to main content

Tiada Yang Gembira Tun mahu terus menjadi PM?

Sehingga ini belum ada mana-mana pemimpin utama PH tampil bersuara menzahirkan sokongan terhadap pengumuman Tun Mahathir Mohamad mahu melewatkan lagi tarikh peralihan kuasa sehingga selesai Sidang APEC pada November 2020.

Baik daripada kalangan PKR, DAP dan Amanah, semuanya masih senyap seribu bahasa.

Lebih daripada itu, pemimpin pemimpin daripada Bersatu sendiri, di mana Tun Mahathir adalah pengerusi parti itu juga tidak ada yang tampil menyokong pengumuman tersebut.

Kebiasaannya, sebarang perkara yang diumumkan oleh Perdana Menteri, lebih lebih lagi berkaitan perlanjutan jawatan, mudah saja mendapat sokongan, terutama daripada golongan pengampu, pembodek dan penjilatnya.

Ikut logiknya, inilah masa paling sesuai untuk mereka membodek dan mengampu Perdana Menteri serta selepas itu bolehlah menuntut apa-apa yang perlu seperti kontrak, jawatan, kedudukan dan sebagainya.

Tetapi, mengapa tidak ada yang melakukannya kali ini?

Comments

  1. SD Azilah pulak dah.. karma fitnah jijik makan diri si fitnah ..!? Masih segar lagi bila Peguam yang mewakili Anwar Ibrahim Zulkifli Nordin menarik diri dari kes Altantunya..!

    Zulkifli menarik diri Anwar mendesak dan menyuruh fitnah Najib dan Rosmah teelibat kes bunuh Altantuya...!!?? Kali ini angkara siapa fitnah ini direcycle kembali..!?

    Tidak nampak cara untuk menutup mulut Najib. Tidak nampak cara untuk menahan jari-jari Najib daripada menulis menggunakan media sosial tentang kebejatan, kebodohan, ketongongan dan kejahatan Kerajaan Pakatan membaham harta rakyat selain sentiasa melakukan penipuan dalam usaha untuk memanjangkan hayat pemerintahan mereka.

    INI BAHANA KARMA SI PEROMPAK KAWAN SI PENIPU
    FITNAH SI PENIPU VS FITNAH SI PEROMPAK SAPA PLING HEBAT
    MASING2 NAK TUNJUK FITNAH SAPA PALING PADUU..!!
    MACAI BODOH BANGANG TADAH KENCING SI LAHANAT

    Sepanjang perbicaraan 1MDB dan SRC International, semua dapat melihat bagaimana Tommy Thomas berada dalam keadaan panik...!! Minggu lepas sahaja, Najib Razak sekali lagi membidas Tommy Thomas yang "serba tidak tahu" dalam beberapa kes termasuklah kes SRC International Sdn. Bhd.

    Tiada juga cara untuk menahan tubuh Najib daripada bertemu dengan rakyat jelata yang semakin menyambut baik kehadirannya, walaupun sebelum PRU-14, Najib merupakan orang yang paling dibenci dan paling banyak disumpah seranah.

    Lim Kit Siang dan DAP pula dilihat sangat terdesak untuk mengenakan Najib dan Rosmah Mansor dalam pembunuhan Altantuya Shiiribu selepas mendapati agak sukar untuk Tommy Thomas mensabitkan Najib dalam skandal RM42 bilion, RM2.6 bilion, RM42 juta dan apa-apa sahaja jumlahnya.

    22 Februari 2019, PDRM bagaimanapun mengesahkan tiada sebarang bukti untuk mengaitkan Najib Razak dengan pembunuhan Altantuya Shiiribu.

    Selepas 13 tahun kes pembunuhan Altantuya Shiiribu dengan dua orang pelakunya, Azilah Hadri dan Sirul Azhar Umar, dan selama 19 bulan Kerajaan Pakatan memerintah Malaysia, hanya kerana PRK Kimanis yang terlihat penting selain kebuntuan Peguam Negara, Tommy Thomas dalam pengendalian kes 1MDB dan SRC International, muncul kembali isu pembunuhan Altantuya.

    Adakah itu merupakan petunjuk bahawa Azilah telah diberikan 'jaminan' oleh pihak-pihak berkaitan bahawa hukuman gantung sampai mati ke atasnya akan ditarik balik sekiranya dia menuduh Najib Razak yang mengarahkan dia membunuh Altantuya Shiiribu?

    AKHIRNYA KEBOBROKAN DAN KEBUNTUAN TOMMY THOMAS DALAM KES SRC , 1 MDB, KEMENANGAN DENGAN MAJORITY PRK TG PIAI MENYUSUL NANTI PRK KIMANIS , KETERDESAKAN BANDUAN AKHIR,MANA NAK LETAK AIR MUKA LIM KIT SIANG SERTA MAHATHIR DAN KERAJAANNYA...!!!???

    Jauhi sang fitnah yang sedang bergelut dari sakarat dan bergelut terdesak gelabah demi menyelamatkan anak cucu dan keluarganya..


    DULU SI FITNAH TUDUH ROSMAH BUNUH ALTONTONYA
    KINI SANG FITNAH DIRECT KAT NAJIB TERUS KATANYA
    KES 1MDB SRC MEMALUKAN SI FITNAH AKHIRNYA
    KARMA SI FITNAH JIJIK SEDANG MAKAN SI RENTA TUA


    Cuma kali ini tidak lagi membabitkan Rosmah Mansor, sebaliknya terus kepada Najib Razak!

    FORMULAELAKDOSAFITNAH = POP CORN TAMBAH + TEPUK SAMPAI REBAH

    ReplyDelete
  2. Sepanjang ph perintah, trend bskl sentiasa menjunam. Maknanya prestasi ekonomi malaysia sejah era ph menurun. Bukan sahaja fgv, tapi semua perniagaan yg ada di malaysia. Ini lah sumbangan negetif ph kepada rakyat malaysia. Pelabur asing gerun dengan kepimpinan ph. Kalau aku pelabur asing, aku pun cari negara yg bersih dan stabil politik dan kepimpinan. Mana mungkin labur duit di negara yg pimpinan parti bercakaran dan saling rebut kuasa dan jatuh menjatuhi di kalangan pimpinan. Bagi pelabur islam sudah tentu menolak pimpinan yg semburit kerana berkait soal halal haram, dan pasti semburit tidak layak bicara soal halal haram.

    ReplyDelete
  3. Kenyataan Tun M mengenai Azilah dan Sarul sebelum menjadi PM 7... Katanya adalah tidak adil jika Sirul Azhar Umar dan Azilah Hadri dikenakan hukuman bunuh kerana mereka hanya mengikut arahan.

    "Bagai mana pula dengan syuhada Jalil Ibrahim yang dibunuh semasa kes BMf disiasat...!?" , Sampai sekarang pembunuhnya tidak di hukum.. mungkin pembunuhnya sudah kaya raya bersama anak cucu..!!

    Siapa yang mengarahkan Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh di Hong Kong..!?

    SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI
    FITNAH BOHONG AKHIRNYA MAKAN DIRI
    ORANG MELANCAP DIA SANGAT PEDULI
    BILA DI SOAL 'TAK INGAT' & 'BUKAN SALAH SAYA INI..!"

    tak ke babi namernye tu...!!!

    Dr Mahathir Mohamad berkata, beliau hanya bertanya siapa yang mengeluarkan perintah kepada dua anggota polis yang didapati bersalah membunuh Altantuya Shaariibuu.

    Katanya adalah tidak adil jika Sirul Azhar Umar dan Azilah Hadri dikenakan hukuman bunuh kerana mereka hanya mengikut arahan.

    “Ini bukan masalah (kes pembunuhan) lapan tahun dahulu. Yang saya soal ialah berkenaan masalah hari ini – masalah nyawa dua orang anggota polis yang dihukum bunuh.

    “Amatlah tidak adil jika mereka dibunuh sedangkan mereka sebagai pegawai rendah polis hanya mengikut perintah."

    Begitu juga amatlah tidak adil jika Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh sedangkan pembunuh bebas dan kaya raya dan siapa pula yang memberi arahan Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh..!?

    FORMULAELAKDOSAFITNAH = TEPUK PADU + POP CORN TAMBAH

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jin Ketagih Bersetubuh Dengan Isteri

Panggilan yang diterima lewat malam itu benar-benar memberi kesan. Sepanjang malam saya tidak dapat melelapkan mata kerana asyik memikirkan potongan ayat lelaki tersebut. “Isteri saya enak disetubuhi jin, sedangkan saya keseorangan di sofa ruang tamu dengan hanya ditemani nyamuk-nyamuk yang menggila seolah-olah mengejek-ejek diri saya," ungkap pemanggil tersebut. Teruja untuk mengetahui dengan lebih lanjut, saya telah mengaturkan satu pertemuan dengan pemanggil tersebut. Ridzwan, 31, (bukan nama sebenar) telah berjaya mengubah dimensi saya tentang kewujudan alam lain di muka bumi ini. Melihat secara luaran, perwatakan Ridzwan sama seperti lelaki-lelaki lain malah dia kelihatan kemas dan segak, sesuai dengan profesionnya sebagai seorang pengurus di sebuah syarikat terkemuka. Nyata telahan saya tersasar kerana menyangka Ridzwan seorang lelaki yang tidak terurus ekoran masalah yang sedang dialaminya itu. “Tujuan saya berkongsi pengalaman ini bukanlah mahu membuka aib

Swinger Malaysia

Terkejut berok aku bila seorang kawan aku memaklumkan aku bahawa dia telah diajak oleh seorang pompuan berstatus isteri orang untuk ajak bertukar-tukar pasangan. Maknanya dia sedia “main” dengan kawan aku tu dengan syarat kawan aku pun sedia kasi isterinya main dengan suami pompuan tersebut. Atau dalam bahasa omputeh “swinging”. Yang buat aku mengucap panjang bila kawan aku cerita bahawa perempuan yang offer tu seorang Melayu beragama Islam dan tinggal di Johor. Katanya kalau kawan aku sudi, dia dialu-alukan untuk datang ke JB. Semua sudah disediakan termasuk “port” yang tiada gangguan. Kawan aku kata pompuan tu hanya sudi bertukar pasangan dengan pasangan suami isteri lain, tidak pasangan tidak berkahwin sama ada pasangan kekasih atau skandal. Sebab itu akan tidak adil bagi mereka. Aku tanyalah macam mana dia kenal pompuan tu? Katanya, dia berkenalan menerusi laman sosial popular. Hemm, aku kata tak aku percaya dengan laman sosial sebab sesiapa sahaja boleh menyamar. Tapi

GEMPAR!!! PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH!!

PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH. Kutub Bumi berganjak 1 batu sehari !!  Pada tahun 2007, Medan kutub utara berganjak dari Kanada Utara kearah Siberia di Russia pada kadar 35 batu setahun. Ini bermakna arah kompas berganjak 35 batu menghampiri Russia dalam tahun tersebut. Anjakan kutub bumi ini mengakibatkan jajaran kompas dan arah utara sebenar semakin ketara perbezaannya. Hingga menjadikan arah panduan beberapa landasan kapal terbang tidak lagi terpakai. Ia semakin memberi kesan terhadap kegiatan manusia hinggakan lapangan terbang antarabangsa Tampa di Florida terpaksa mengubahsuai tanda arah di landasan dengan kedudukan yang baru. Lapangan terbang tersebut terpaksa ditutup selama sebulan bagi kerja-kerja pengubahsuaian.  Pergerakan kutub utara ke arah Siberia berlaku kerana cepatnya perubahan magnet pada kerak bumi. Perubahan terkini adalah paling dramatik. Ia bergerak semakin pantas. Kutub bergerak ke timur laut 9 batu setahun pada tahun 1904. Kelajuannya kira-kira 35 bat