Friday, 6 December 2019

Tertindasnya Melayu Di Bumi Sendiri

Sekiranya orang melayu ni steady dan jual mahal skit baru lah kedua dua parti yang bertelagah akan membodek dan memberi apa saja kehendak orang melayu.

Dalam perkara ini orang cina agak bijak mengawal situasi.

Mereka hanya akan menyokong parti yang menguntungkan mereka.

Namun mereka juga bernasib baik kerana parti dap agak gentleman dan menunaikan janji mereka.

Ini berbeza dengan parti melayu dimana yang menyokong pula yang ditekan dan ditindas.

8 comments:

  1. Mmg Melayu selalu bodo dan diperbodokan oleh Melayu juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arahan D4P? Bersatu, PKR, PAN? Mana ada yang berani? Mereka ini cuma khadam D4P sahaja!

      Delete
  2. 2 EKOR MAMAT SEMBURIT PUNYA RAGAM MEMBANGANG SI MACAI
    SEKO SOKONG LAPOR PULIS YG DIA NYER TAK LAPOR LAGI
    RAKYAT TENGOK GELAK ADA NANGIS PUN ADA RASA BHAII
    CUKUP2 LA TU TAKKAN NAJIB NAK DI SALAHKAN LAGI..!!!

    KIKIKIKIKI..

    FORMULAHILANGSTRESS = BMF + POP CORN TAMBAH + TEPUK KASI PADU

    ReplyDelete
  3. Nak simpati? rasanya tidak, mereka memilih mereka sudah mendapatkannya?

    Cuma rasa kagum, di Pulau Pinang walaupun rumah diruntuhkan, dihalau, gerai2 dirobohkan tanpa simpati, rumah2 di Sungai Buloh dirobohkan juga tanpa simpati tetapi mereka2 ini tetap akan memilih DAP/PH dalam PRU15 nanti? Tak percaya, tengok lah nanti? He..he.. itu yang paling kita kagum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu tehar dan hati dah hitam..samoai sanggup kepala pecah pertahan kaki semburit

      Delete
  4. Hal2 roboh meroboh rumah2 rakyat, meroboh gerai2 rakyat... mereka sangat suka sebab itu semua ikut buku undang2, ikut perlembagaan, siapa nak challenge dimahkamah, challagelah, silakan! Anda pasti akan kalah!

    Tapi hal2 conteng bendera dengan warna hitam, lagu negaraku bahasa cina, terbalikkan bendera, bendera bintang lima, tatoo bogel etc etc... itu tidak apa2, tiada apa2 kesalahan? Semua OK?

    Ape kerja menteri2 TOLOL PH? Tak ada jiwa ke?

    ReplyDelete
  5. Lagu NegaraKu dalam bahasa Arab ... Apa komen anda? Kalau dah darah kebangsaan, kebangsaan juga. Tapi lebih baik daripada kebangsatan.

    ReplyDelete