Saturday 7 December 2019

PKR Bergolak

Ketua Polis Daerah Melaka Tengah, Asisten Komisioner Afzanizar Ahmad, berkata Polis menahan dua lelaki dipercayai terbabit insiden rusuhan pada Kongres Angkatan Muda Keadilan (AMK) PKR 2019 di Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC), di sini, hari ini.

Timbalan Ketua AMK, Muhammad Hilman Idham, dilaporkan mendakwa insiden rusuhan itu adalah ‘usaha terancang’ oleh pihak tertentu.

Tanpa mendedahkan mana-mana pihak yang disyaki terbabit, beliau mendakwa, ia diperkuat dengan kehadiran ‘kumpulan baju hitam’ yang dilihat sengaja melakukan sabotaj dan kekecohan.

Sementara itu, Presiden PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, dalam reaksinya pula menegaskan, pelaku dan dalang di sebalik kejadian itu tidak boleh dibiarkan terlepas.

1 comment:

  1. Dari dolu lagi aku dah kata hari pertama Atok Menang... "Kerajaan yg diasaakan dengan persepsi fitnah jijik tak kekal lama". Ini lah karma fitnah, bila fitnah jijik kembali pada sang fitnah..!! Lagi teruk sang penfitnah kena karma hasil perbuatan si penfitnah.. padan muko..!


    2 EKOR MAMAT SEMBURIT PUNYA RAGAM MEMBANGANG SI MACAI
    SEKO SOKONG LAPOR PULIS YG DIA NYER TAK LAPOR LAGI
    RAKYAT TENGOK GELAK ADA NANGIS PUN ADA RASA BHAII
    CUKUP2 LA TAKKAN KES INI NAJIB NAK DI SALAHKAN LAGI..!!!


    SEMALAM BARU NAK BERMANJA PETANGNYA GADOHHH PULA
    ARI NI BARU NAK DAMAI TETIBA TUDUH LANGAR JANJI
    TENGAH KUSYUK BERSIDANG LAM DEWAN PESERTA KELUAR TETIBA..!!
    SERABUT MCM NI,POPCORN TAMBAH JGN LUPA TEPUK SKALI


    KIKIKIKIKI..

    FORMULAHILAMGSERABUT = BMF + POP CORN TAMBAH + TEPUK KASI PADU

    ReplyDelete

Jangan jadi alat di akhir zaman

Pada akhir zaman ini, budaya fitnah dilihat berleluasa dalam masyarakat sehingga kadangkala sukar untuk mengenal pasti antara pihak yang ben...