Skip to main content

Najib Sila Sabar

LEBIH BAIK NAJIB TUN RAZAK DUDUK DIAM-DIAM DARI BUAT KENYATAAN TAK BERASAS!! BELIAU SEDANG HIDUP DI ALAM PENAFIAN!!

Saya secara jujur ingin sarankan najib tun razak selaku bekas perdana menteri paling korup dalam sejarah politik negara agar duduk diam-diam serta jangan terlalu banyak buat kenyataan provokasi yang tidak mempunyai asas sama sekali!!

Kerajaan Pakatan Harapan bukan jenis berdendam!! Tun dr mahathir mohamad adalah tokoh negarawan yang tidak pernah ada perasaan dendam peribadi!!

Apa saja tindakan undang-undang yang bakal diambil ke atas semua para pengkhianat negara mestilah berteraskan kepada keluhuran undang-undang sepertimana termaktub dalam perlembagaan malaysia.

Bukan tiada asas kukuh untuk mendakwa najib tun razak tetapi kini kerajaan tidak mahu dan tidak pernah berada di hadapan pihak penguatkuasa undang-undang!!

Yang hendak siasat serta mendakwa najib tun razak adalah pdrm dan sprm!! Semua pihak kena menghormati segala gerak kerja pdrm dan sprm untuk menyiasat seterusnya mendakwa najib tun razak kelak sekiranya terdapat unsur-unsur kekukuhan bukti salahlaku ke atas mantan perdana menteri paling korup itu!!

Sesiapa pun tidak boleh membuat ulasan kesalahan-kesalahan jenayah najib tun razak secara melepasi pihak penguatkuasa undang-undang di tanahair kita!!

Dalam pada masa yang sama; najib tun razak pun kena sabar sikit untuk tahu mengenai kedudukannya selepas ini!!

Ini membuktikan kepada keseluruhan rakyat malaysia bahawa pengasingan kuasa di antara pihak eksekutif dengan bidang undang-undang begitu jelas kini!!

Buat masa ini, kerajaan Pakatan Harapan tidak bersikap seperti kerajaan kleptokrasi pada suatu masa dahulu!!

Kerajaan kleptokrasi telah menyalahguna kuasa dan mencampuri hal ehwal pentadbiran pihak penguatkuasa undang-undang secara berleluasa dahulu!!

Penguatkuasa undang-undang telah dicengkam dan ditekan agar mengikut telunjuk kerajaan kleptokrasi!!

Sebab itu saya yang telah buat laporan pada pdrm, sprm, bank negara, pejabat peguam negara serta beberapa penguatkuasa undang-undang di singapura, hong kong, peranchis, switzerland, united kingdom serta FBI telah ditangkap seterusnya dipenjarakan selama dua bulan bersama peguam yang berkhidmat pada pelanggannya!!

Situasi ini tidak pernah berlaku di dalam dunia yang bertamaddun tetapi terjadi di bumi malaysia yang ketika itu dipimpin oleh mantan perdana menteri paling korup!!

Tolong sabar najib tun razak!! Secara peribadi saya amat yakin bukan saja pihak penguatkuasa undang-undang di malaysia saja yang bakal bertindak ke atasnya secara professional tetapi badan undang-undang di beberapa negara luar juga akan mendakwa najib tun razak!! Insya-Allah!! Ameen!!

Beliau mesti dihukum setimpal dengan segala pengkhianatannya pada bangsa dan negara!! Tetapi malangnya najib tun razak masih hidup dalam keadaan penafian!!

Sepatutnya pihak penguatkuasa undang-undang mesti tahan najib tun razak dan semua kuncu-kuncunya yang terlibat dalam kes skandal 1mdb di bawah akta sosma!!

Kalangan penyangak-penyangak dan pengkhianat ini telah mensabotaj ekonomi negara!!

Kerana pengkhianatan mereka semua inilah yang menyebabkan keadaan sosial politik dan ekonomi negara sedang berada di ambang kemusnahan!!

Kesalahan puak kleptokrat ini semua dalam isu kes skandal 1mdb tidak boleh dimaafkan sama sekali kerana mereka telah merompak khazanah kerajaan serta duit rakyat sejumlah puluhan bilion ringgit!!

Rakyat malaysia sedang menanti dengan penuh sabar hari-hari kesemua penyangak ini bakal ditangkap dan didakwa secara telus serta seadil-adilnya!!

Secara peribadi, saya yang berjuang bersama semua para sahabat dalam Pakatan Harapan nengenai kes skandal 1mdb ini amat yakin bahawa najib tun razak bersama kuncu-kuncunya akan tewas pada bidang kehakiman yang benar-benar telus di bawah pemerintahan kerajaan baru Pakatan Harapan!!

Ikhlas dari;
KHAIRUDDIN ABU HASSAN
Ajk Biro Komunikasi Dan Mobilisasi PH
11 Jun 2018

https://www.themalaysianinsight.com/s/54059

Comments

Popular posts from this blog

Jin Ketagih Bersetubuh Dengan Isteri

Panggilan yang diterima lewat malam itu benar-benar memberi kesan. Sepanjang malam saya tidak dapat melelapkan mata kerana asyik memikirkan potongan ayat lelaki tersebut. “Isteri saya enak disetubuhi jin, sedangkan saya keseorangan di sofa ruang tamu dengan hanya ditemani nyamuk-nyamuk yang menggila seolah-olah mengejek-ejek diri saya," ungkap pemanggil tersebut. Teruja untuk mengetahui dengan lebih lanjut, saya telah mengaturkan satu pertemuan dengan pemanggil tersebut. Ridzwan, 31, (bukan nama sebenar) telah berjaya mengubah dimensi saya tentang kewujudan alam lain di muka bumi ini. Melihat secara luaran, perwatakan Ridzwan sama seperti lelaki-lelaki lain malah dia kelihatan kemas dan segak, sesuai dengan profesionnya sebagai seorang pengurus di sebuah syarikat terkemuka. Nyata telahan saya tersasar kerana menyangka Ridzwan seorang lelaki yang tidak terurus ekoran masalah yang sedang dialaminya itu. “Tujuan saya berkongsi pengalaman ini bukanlah mahu membuka aib

Swinger Malaysia

Terkejut berok aku bila seorang kawan aku memaklumkan aku bahawa dia telah diajak oleh seorang pompuan berstatus isteri orang untuk ajak bertukar-tukar pasangan. Maknanya dia sedia “main” dengan kawan aku tu dengan syarat kawan aku pun sedia kasi isterinya main dengan suami pompuan tersebut. Atau dalam bahasa omputeh “swinging”. Yang buat aku mengucap panjang bila kawan aku cerita bahawa perempuan yang offer tu seorang Melayu beragama Islam dan tinggal di Johor. Katanya kalau kawan aku sudi, dia dialu-alukan untuk datang ke JB. Semua sudah disediakan termasuk “port” yang tiada gangguan. Kawan aku kata pompuan tu hanya sudi bertukar pasangan dengan pasangan suami isteri lain, tidak pasangan tidak berkahwin sama ada pasangan kekasih atau skandal. Sebab itu akan tidak adil bagi mereka. Aku tanyalah macam mana dia kenal pompuan tu? Katanya, dia berkenalan menerusi laman sosial popular. Hemm, aku kata tak aku percaya dengan laman sosial sebab sesiapa sahaja boleh menyamar. Tapi

GEMPAR!!! PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH!!

PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH. Kutub Bumi berganjak 1 batu sehari !!  Pada tahun 2007, Medan kutub utara berganjak dari Kanada Utara kearah Siberia di Russia pada kadar 35 batu setahun. Ini bermakna arah kompas berganjak 35 batu menghampiri Russia dalam tahun tersebut. Anjakan kutub bumi ini mengakibatkan jajaran kompas dan arah utara sebenar semakin ketara perbezaannya. Hingga menjadikan arah panduan beberapa landasan kapal terbang tidak lagi terpakai. Ia semakin memberi kesan terhadap kegiatan manusia hinggakan lapangan terbang antarabangsa Tampa di Florida terpaksa mengubahsuai tanda arah di landasan dengan kedudukan yang baru. Lapangan terbang tersebut terpaksa ditutup selama sebulan bagi kerja-kerja pengubahsuaian.  Pergerakan kutub utara ke arah Siberia berlaku kerana cepatnya perubahan magnet pada kerak bumi. Perubahan terkini adalah paling dramatik. Ia bergerak semakin pantas. Kutub bergerak ke timur laut 9 batu setahun pada tahun 1904. Kelajuannya kira-kira 35 bat