Skip to main content

Perang dunia ke 3 tidak lama lagi

Pengikut dajjal sudah bersiap untuk berperang tapi kita masih bercakaran sesama sendiri.

Bercakar pun bukan sebab agama tetapi sebab yang remeh.

Masing masing nak tunjuk merekalah yang paling taksub daripada yang lain.

Memang dahsyat fitan akhir zaman ini dimana habis cempera umat islam dibuatnya.

Kalau dalam perlawanan bolasepak ada disediakan waktu tambahan.
Begitu juga dengan dunia ini. 

Sekarang hanyalah dibabak waktu tambahan.

Dunia ini akan di akhiri dengan hanya tinggal orang orang kafir sahaja sebelum di kiamatkan.

Allah swt sendiri akan mengambil nyawa orang mukmin melalui angin lembut dan bukannya mati dibantai oleh orang kafir.

Manakala orang kafir akan dibantai dengan kiamat selepas mereka berleluasa di dunia.

Waktu itu tiada satupun kedengaran kalimah La ila ha illallah di muka bumi ini.

End of game...

Untuk menang kita bukan memerlukan umat Islam untuk bersatu.

Untuk menang kita memerlukan bantuan Allah swt.

Maka sekiranya umat Islam tidak bersatu sekalipun, ia bukanlah masalah besar buat agama Islam.

Islam telah membuktikan mereka biasa menang didalam keadaan sedikit.

Tuhan telah membantu orang Islam di zaman nabi. Tuhan juga telah membantu orang islam dizaman sahabat dan selepas mereka.

Maka umat Islam jangan khuatir kerana Tuhan yang sama juga akan membantu kita di akhir zaman ini.

Kita hanya mampu menyampaikan sahaja agar umat islam sedar dan insaf betapa dekatnya jalur masa antara kehidupan dan kiamat.

Samada mereka mahu insaf itu terletak kepada pilihan mereka.

Sekiranya mereka mengundang kemurkaan Allah maka mereka akan diabaikan dan tetap kekal dalam kesesatan.

Dikabarkan hanya orang mukmin boleh melihat tulisan kafir di dahi dajjal.

Namun ia bukan dilihat dengan mata kasar tetapi sebaliknya dengan mata hati.

Kebiasaannya untuk memandang dengan mata hati, maka jiwa perlu bersih dan suci. Kekuatan jiwa lahir daripada zikir mengingati Allah swt.

Pengikut dajjal tahu akan hal ini. Maka mereka cuba menghalang umat islam dari mengguna mata hati dengan merosakkan jiwa mereka dengan hiburan dan pemakanan makanan halal.

Hanya muslim yang mampu mengelakkan perkara ini yang boleh melihat tanda kafir di dahi dajjal.

Manakala yang tidak dapat melihatnya adalah termasuk didalam golongan penyokong dajjal.

Atas dasar inilah kita perlu mengajak rakan rakan kita kembali kepada agama agar kelak kita tidak perlu berdepan dengan mereka.

Hari ini mereka mungkin benci dan muak dengan kita kerana tak habis habis bercerita pasal dajjal namun setelah turunnya dajjal pertempuran tidak dapat di elakkan lagi.

Synagog di Israel sudah hampir siap sepenuhnya. Persiapan menyambut dajjal perlu dilakukan tidak lama lagi dalam keadaan lancar tanpa ada sekatan dari negara negara Islam.

Buat masa ini antara negara yang mungkin memberi masalah kepada kelancaran upacara tersebut ialah Turki, Pakistan, Malaysia dan Indonesia.

Maka keempat empat negara tersebut perlu di porak perandakan dengan masalah dalaman.

Indonesia telah mengalami masalah dalaman yakni pertelagahan antara agama.

Pakistan pula sedang bergelut dengan India berkaitan isu kashmir.

Manakala Malaysia di semakkan dengan pertelagahan politik berkaitan isu penyerahan jawatan perdana menteri.

Maka israel hanya perlu menumpukan fokus mereka terhadap Turki sahaja.


Comments

  1. Akhir zaman, umat islam banyak tetapi ibarat buih2 dilautan. Itu seperti sabda nabi s.a.w. Datangnya dajjal ibarat saringan kepada umat islam. Yang tinggal nanti hanya umat islam yang murni dan merekalah yang berbahagia. Manakala yang menjadi pengikut dajjal akan menghadapi huru-hara kiamat. Semoga kita diselamatkan Allah s.w.t dan diberi pengampunan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Jin Ketagih Bersetubuh Dengan Isteri

Panggilan yang diterima lewat malam itu benar-benar memberi kesan. Sepanjang malam saya tidak dapat melelapkan mata kerana asyik memikirkan potongan ayat lelaki tersebut. “Isteri saya enak disetubuhi jin, sedangkan saya keseorangan di sofa ruang tamu dengan hanya ditemani nyamuk-nyamuk yang menggila seolah-olah mengejek-ejek diri saya," ungkap pemanggil tersebut. Teruja untuk mengetahui dengan lebih lanjut, saya telah mengaturkan satu pertemuan dengan pemanggil tersebut. Ridzwan, 31, (bukan nama sebenar) telah berjaya mengubah dimensi saya tentang kewujudan alam lain di muka bumi ini. Melihat secara luaran, perwatakan Ridzwan sama seperti lelaki-lelaki lain malah dia kelihatan kemas dan segak, sesuai dengan profesionnya sebagai seorang pengurus di sebuah syarikat terkemuka. Nyata telahan saya tersasar kerana menyangka Ridzwan seorang lelaki yang tidak terurus ekoran masalah yang sedang dialaminya itu. “Tujuan saya berkongsi pengalaman ini bukanlah mahu membuka aib

Swinger Malaysia

Terkejut berok aku bila seorang kawan aku memaklumkan aku bahawa dia telah diajak oleh seorang pompuan berstatus isteri orang untuk ajak bertukar-tukar pasangan. Maknanya dia sedia “main” dengan kawan aku tu dengan syarat kawan aku pun sedia kasi isterinya main dengan suami pompuan tersebut. Atau dalam bahasa omputeh “swinging”. Yang buat aku mengucap panjang bila kawan aku cerita bahawa perempuan yang offer tu seorang Melayu beragama Islam dan tinggal di Johor. Katanya kalau kawan aku sudi, dia dialu-alukan untuk datang ke JB. Semua sudah disediakan termasuk “port” yang tiada gangguan. Kawan aku kata pompuan tu hanya sudi bertukar pasangan dengan pasangan suami isteri lain, tidak pasangan tidak berkahwin sama ada pasangan kekasih atau skandal. Sebab itu akan tidak adil bagi mereka. Aku tanyalah macam mana dia kenal pompuan tu? Katanya, dia berkenalan menerusi laman sosial popular. Hemm, aku kata tak aku percaya dengan laman sosial sebab sesiapa sahaja boleh menyamar. Tapi

GEMPAR!!! PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH!!

PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH. Kutub Bumi berganjak 1 batu sehari !!  Pada tahun 2007, Medan kutub utara berganjak dari Kanada Utara kearah Siberia di Russia pada kadar 35 batu setahun. Ini bermakna arah kompas berganjak 35 batu menghampiri Russia dalam tahun tersebut. Anjakan kutub bumi ini mengakibatkan jajaran kompas dan arah utara sebenar semakin ketara perbezaannya. Hingga menjadikan arah panduan beberapa landasan kapal terbang tidak lagi terpakai. Ia semakin memberi kesan terhadap kegiatan manusia hinggakan lapangan terbang antarabangsa Tampa di Florida terpaksa mengubahsuai tanda arah di landasan dengan kedudukan yang baru. Lapangan terbang tersebut terpaksa ditutup selama sebulan bagi kerja-kerja pengubahsuaian.  Pergerakan kutub utara ke arah Siberia berlaku kerana cepatnya perubahan magnet pada kerak bumi. Perubahan terkini adalah paling dramatik. Ia bergerak semakin pantas. Kutub bergerak ke timur laut 9 batu setahun pada tahun 1904. Kelajuannya kira-kira 35 bat