Skip to main content

Merdeka dalam Cengkaman

Ramai tanya, bagaimana Rothchild memperhambakan manusia & mengawal sesebuah negara?

Rundingan antara British dengan puppet :
Kau nak merdeka?
Nak jadi PM?
Boleh, tapi aku akan letak central bank kat malaysia.. (bank of rothschild a.k.a bank negara malaysia)
Sebelum tu kamu kena jadi tali barut British.. hapuskan pejuang2 kemerdekaan (haluan kiri) dan label mereka sbgai pengkhianat negara. Nanti kami akan tulis semula buku2 Sejarah.. Kalian akan kami agung2kan dlm buku Sejarah sebagai pejuang2 kemerdekaan.. (Sejarah ditulis oleh orang2 yg menang)
Kami balik negara asal dan memerintah malaysia dari sana.. sbb kami dah ada puppet2 yg akan menggantikan kami utk tugas2 seperti memungut cukai, sebarkan ajaran Islam Sekular, memecah belahkan perpaduan Islam etc melalui parti sarkis yg memerintah.. parti tersebut pun guna bahasa penjajah.. united malay national organization.

Dan pemerintahan adalah berlandaskan sistem democrazy yg mana sistem penipu ni dibawah kawalan kami sepenuhnya..

Presidents are selected.. not elected.. 

PRU hanya 'wayang' supaya rakyat percaya pada sistem demokrasi.
Sistem ini akan memecahbelahkan umat Islam dan perpaduan rakyat.. ini kerana MEDIA ARUS PERDANA ikut skrip kami... 

Badan2 kerajaan termasuk PDRM semua ikut telunjuk kamu.. golongan2 bijak pandai akan kami jadikan sebagai bidak catur kerana kami jugalah lah yg control sistem pendidikan...

Golongan2 cendikiawan dan sejarawan2 kami didik mereka dgn ilmu2 acuan kami, agar mereka menentang pihak2 yg ingin membongkar gerak kerja kami, agar kebenaran sentiasa berpihak kepada kami..

Senangkata merdeka hanya atas kertas..
Kami akan memperhambakan rakyat malaysia.. kalian semua bekerja utk kami.. utk bayar riba..bayar pelbagai cukai..

BAGAIMANA??

Kau nk rakyat kau berpelajaran? 
nk bina sekolah? universiti? 
pinjam duit dgn Rothschild.
Nak bina pembangunan??
Pinjam dgn Bank Dunia..
Nak enjoy? 
beli jet peribadi? 
bina kediaman mewah mcm istana?
Kau nk pinjam berapa trillion?
700 trillion?

Bank Dunia pun cetak kertas dollar sebanyak 700 trillion.. teetttt..(daripada kertas yg tiada apa2 nilai)

Ok sekarang kamu dah dapat 700 trillion.. enjoy lah puas2.. bakinya buat pembangunan negara.. rakyat kamu lah yg kena bayar hutang riba pada BANK DUNIA..

Bayar hutang sampai mati...
Bayar mcm2 cukai lagi...
walaupun negara kamu kaya hasil bumi tapi kami tetap minta cukai.. hasil2 bumi ni kami baham dan kamu (pemerintah) juga akan dpt bahagian.. kamu akan hidup kaya raya 7 keturunan..

Asalkan kena patuh setiap arahan kami...
Siapa bos kamu?
Kami akan buat rakyat kamu jadi miskin dan tak mampu sambung belajar, beli rumah dan kereta secara tunai.. tetapi hanya mampu buat pinjaman melalui BANK..

Mengapa?

Ini kerana sistem riba menjadikan harga barang jadi mahal berkali2 ganda... Akibatnya, harga rumah, harga kereta, kos pengajian berlipat2 kali ganda dari harga sebenar..

Kos2 utk pembangunan negara, pembinaan rumah, kos pembuatan kereta jadi mahal berkali2 ganda..
Kemudian bila buat loan, harga rumah tersebut akan berkali2 ganda lagi.. Contoh, harga rumah 500 000, bayar balik 1 500 000..

Dan rakyat kamu hanya mampu memilikinya melalui pinjaman bank..
Kalian semua adalah 'hamba' kepada keluarga Rothschild..

Tahukan kamu jika tiada sistem riba, harga rumah tersebut hanya sekitar 30ribu.. tapi kamu terpaksa bayar dgn harga 1 500 000..

*Bank2 di Libya tiada bunga (riba), pinjam 30ribu bayar 30ribu..
Ini kerana Libya sgt kaya hasil bumi dan Muammar Gaddafi sgt adil dan saksama..

p/s: Jika semua rakyat Malaysia keluarkan duit dari bank-bank di Malaysia. Hanya 10% sahaja orang yg akan dapat duit mereka disebabkan bank memang tiada duit, mereka hanya cipta duit secara maya sahaja melalui digit2 dlm buku akaun dan akaun online anda.

Hari ini kamu simpan 5000, esoknya kamu keluarkan 900..

Kamu tahu duit dari siapa yg kamu dapat?

Ya, duit dari orang lain... sedangkan duit simpanan kamu telah pun diberikan kepada org2 yg nk buat loan..
Dan begitulah seterusnya sistem
riba berkerja..

Dan sistem inilah yg membawa kepada kehancuran matawang yg amat dahsyat !!!

Sistem ini menjadikan Roth semakin kaya, kaya dan kaya.. semakin berkuasa, semakin rakus cipta peperangan dan membantai umat Islam..

Sistem ini terus berjalan, dan kita adalah mesin yg menggerakkannya..

Comments

Popular posts from this blog

Jin Ketagih Bersetubuh Dengan Isteri

Panggilan yang diterima lewat malam itu benar-benar memberi kesan. Sepanjang malam saya tidak dapat melelapkan mata kerana asyik memikirkan potongan ayat lelaki tersebut. “Isteri saya enak disetubuhi jin, sedangkan saya keseorangan di sofa ruang tamu dengan hanya ditemani nyamuk-nyamuk yang menggila seolah-olah mengejek-ejek diri saya," ungkap pemanggil tersebut. Teruja untuk mengetahui dengan lebih lanjut, saya telah mengaturkan satu pertemuan dengan pemanggil tersebut. Ridzwan, 31, (bukan nama sebenar) telah berjaya mengubah dimensi saya tentang kewujudan alam lain di muka bumi ini. Melihat secara luaran, perwatakan Ridzwan sama seperti lelaki-lelaki lain malah dia kelihatan kemas dan segak, sesuai dengan profesionnya sebagai seorang pengurus di sebuah syarikat terkemuka. Nyata telahan saya tersasar kerana menyangka Ridzwan seorang lelaki yang tidak terurus ekoran masalah yang sedang dialaminya itu. “Tujuan saya berkongsi pengalaman ini bukanlah mahu membuka aib

Swinger Malaysia

Terkejut berok aku bila seorang kawan aku memaklumkan aku bahawa dia telah diajak oleh seorang pompuan berstatus isteri orang untuk ajak bertukar-tukar pasangan. Maknanya dia sedia “main” dengan kawan aku tu dengan syarat kawan aku pun sedia kasi isterinya main dengan suami pompuan tersebut. Atau dalam bahasa omputeh “swinging”. Yang buat aku mengucap panjang bila kawan aku cerita bahawa perempuan yang offer tu seorang Melayu beragama Islam dan tinggal di Johor. Katanya kalau kawan aku sudi, dia dialu-alukan untuk datang ke JB. Semua sudah disediakan termasuk “port” yang tiada gangguan. Kawan aku kata pompuan tu hanya sudi bertukar pasangan dengan pasangan suami isteri lain, tidak pasangan tidak berkahwin sama ada pasangan kekasih atau skandal. Sebab itu akan tidak adil bagi mereka. Aku tanyalah macam mana dia kenal pompuan tu? Katanya, dia berkenalan menerusi laman sosial popular. Hemm, aku kata tak aku percaya dengan laman sosial sebab sesiapa sahaja boleh menyamar. Tapi

GEMPAR!!! PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH!!

PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH. Kutub Bumi berganjak 1 batu sehari !!  Pada tahun 2007, Medan kutub utara berganjak dari Kanada Utara kearah Siberia di Russia pada kadar 35 batu setahun. Ini bermakna arah kompas berganjak 35 batu menghampiri Russia dalam tahun tersebut. Anjakan kutub bumi ini mengakibatkan jajaran kompas dan arah utara sebenar semakin ketara perbezaannya. Hingga menjadikan arah panduan beberapa landasan kapal terbang tidak lagi terpakai. Ia semakin memberi kesan terhadap kegiatan manusia hinggakan lapangan terbang antarabangsa Tampa di Florida terpaksa mengubahsuai tanda arah di landasan dengan kedudukan yang baru. Lapangan terbang tersebut terpaksa ditutup selama sebulan bagi kerja-kerja pengubahsuaian.  Pergerakan kutub utara ke arah Siberia berlaku kerana cepatnya perubahan magnet pada kerak bumi. Perubahan terkini adalah paling dramatik. Ia bergerak semakin pantas. Kutub bergerak ke timur laut 9 batu setahun pada tahun 1904. Kelajuannya kira-kira 35 bat