Skip to main content

Anglo Saxon adalah Yakjuj Makjuj?

Tembok yang menyekat Kaum Yakjuj dan  Makjuj telah Lama terbuka dan mereka telah pun keluar dan turun dari tempat yang tinggi(Caucasus mountains) satu lagi bukti dari surah Al-anbiyaa ayat 95-96: 


Dan mustahil bagi penduduk sesebuah negeri yang kami binasakan,bahawa mereka tidak kembali hingga apabila terbukanya tembok yang menyekat Yakjuj dan Makjuj,dan mereka meluru turun dari seluruh tempat yang tinggi.. 

Siapakah penduduk negeri yang Allah maksudkan itu?penduduk yang dimaksudkan itu ialah orang Yahudi..negeri itu ialah Baitul Maqdis ,Yakjuj dan makjuj pula adalah puak yahudi Eropah(khazar)dan meluru turun dari tempat yang tinggi bermaksud Yakjuj dan Makjuj telah pun Menguasai dan menjajah keseluruhan aspek Kuasa-Kuasa pemerintahan Dunia.. kenapa saya berkata begitu..ini adalah kerana kaum Yahudi Eropah telah pun kembali ke Baitul Maqdis pada tahun 1948 akibat dari peperangan dunia kedua..Adalah mustahil untuk kaum Yahudi pulang ke Israel tanpa pertolongan golongan Yakjuj dan Makjuj.. 

Setelah yakjuj dan Makjuj dibebaskan daritembok Zulqarnain mereka telah membina kekuatan mereka dengan menyatukan kesemua puak Yakjuj dan Makjuj dan mengelar Empayar mereka sebagai Khazaria..Bukti ini telah dirahsiakan oleh para sejarahwan Barat dan telah menyatakan bahawa Puak Mongol sahaja adalah Yakjuj dan Makjuj..Tetapi Jikalau dikaji dengan lebih mendalam didapati DNA puak Khazar lebih Peratusannya Dekat dengan bangsa Yakjuj dan Makjuj.. Siapakah Kaum Khazar,kaum khazar ini wujud di tempat yang sama dimana Zulqarnain membina tembok penghalang Yakjuj dan Makjuj..mereka wujud secara tiba tiba pada kurun ke 6..dan yang paling ketara adalah mereka mempunyai ciri ciri yang hampir sama dengan Kaum Yakjuj dan Makjuj..setelah mereka wujud tanpa berlengah mereka telah berkembang dengan pesat dan membina kekuatan sendiri dengan menamakan diri mereka sebagai Empayar Khazar dan telah menguasai hampir seluruh kawasan Eropah..mereka juga telah berhijrah ke kawasan lain seperti di Denmark, Norway dan Sweden dengan menamakan diri mereka sebagai Viking..padahal mereka sebenarnya adalah dari kaum yang sama iaitu Yakjuj dan Makjuj..Yakjuj dan Makjuj juga telah berhijrah ke Eropah barat yang dikenali sebagai Rusia,Mongolia dan Ukraine dan dikenali sebagai kaum tartar(Mongolia)
Peta Empayar Khazaria
Setelah berkuasa dengan lamanya akhirnya Empayar Khazaria Makin Hilang kekuatan kerana Empayar Islam dan Kristian makin Menjadi kuat dan daripada ditelan oleh dua kuasa besar ini Raja kepada Empayar Khazar telah memeluk Agama Judaism(Agama Yahudi)agar selamat dari ditelan oleh 2 kuasa besar ini..akhirnya Empayar Khazar berpecah dan ada diantara puak Yakjuj dan Makjuj ini ada yang telah memeluk Agama Islam dan ada yang telah memeluk Agama Christian..akhirnya kaum Yakjuj dan Makjuj ini telah mengembang keseluruh Eropah dan hilang didalam lipatan sejarah..Hampir 90 % Yahudi yang asal dari Eropah adalah dari kaum Yakjuj dan Makjuj dan bukan dari Bani Israel..Tetapi mereka dengan tipu daya menyatakan mereka lah keturunan kaum Bani Israel yang diselamatkan oleh Nabi Musa A.S dari gengaman Firaun dan telah dipecahkan keseluruh pelusuk bumi apabila Jerusalem(baitul Maqdis)diserang oleh Raja Babylon Dan Empayar Rom..dengan ini mereka menyatakan bahawa negara Palestine Iaitu Baitul Maqdis adalah milik mereka dan telah berjaya merampas tanah Palestine dengan bantuan Yakjuj dan Makjuj dan telah menamakan sebagai negara Israel..

Keturunan Yakjuj dan Makjuj di England.. 
Puak Viking(Yakjuj dan Makjuj) yang berada di Norway Denmark German dan Sweden telah berhijrah ke benua Britain dan menguasai seluruh Britain dengan mengembangkan kaum mereka dan mengubah identiti mereka dan mengelar diri sebagai Anglo Saxon dan mereka telah mencipta bahasa yang baru yang dikenali sebagai Old English dan Menamakan tanah mereka Angels land(England)bermula lah pemerintahan puak puak Anglo Saxon dan mereka sering berperang diantara satu puak yang lain dah akhirnya pada kurun ke 10 king Arthur telah menyatukan keseluruhan Englang dan menjadi satu Pemerintahan beraja dan mengelar sebagai kingdom of England..Scotland Wales dan Ireland telah menjadi negara bawah naungan Raja Britain hingga ke hari ini..
                                           Peta Penghijrahan Viking Ke tanah Britain
Dajjal telah mengunakan peluang ini untuk mengerahkan tentera ciptaanya iaitu Syarikat India Timur keseluruh pelusuk dunia untuk menakluki dan mengeksploitasi hasil bumi setiap benua untuk kegunaan Dajjal untuk memerintah dunia pada masa akan datang..dajjal serta tenteranya Yakjuj dan Makjuj telah merosakan bumi dengan sewenang-wenangnya tanpa kita sedar tetapi Sekarang kita telah dapat melihat dengan Mata Hati kita penipuan mereka..InshaAllah..

Comments

Popular posts from this blog

Jin Ketagih Bersetubuh Dengan Isteri

Panggilan yang diterima lewat malam itu benar-benar memberi kesan. Sepanjang malam saya tidak dapat melelapkan mata kerana asyik memikirkan potongan ayat lelaki tersebut. “Isteri saya enak disetubuhi jin, sedangkan saya keseorangan di sofa ruang tamu dengan hanya ditemani nyamuk-nyamuk yang menggila seolah-olah mengejek-ejek diri saya," ungkap pemanggil tersebut. Teruja untuk mengetahui dengan lebih lanjut, saya telah mengaturkan satu pertemuan dengan pemanggil tersebut. Ridzwan, 31, (bukan nama sebenar) telah berjaya mengubah dimensi saya tentang kewujudan alam lain di muka bumi ini. Melihat secara luaran, perwatakan Ridzwan sama seperti lelaki-lelaki lain malah dia kelihatan kemas dan segak, sesuai dengan profesionnya sebagai seorang pengurus di sebuah syarikat terkemuka. Nyata telahan saya tersasar kerana menyangka Ridzwan seorang lelaki yang tidak terurus ekoran masalah yang sedang dialaminya itu. “Tujuan saya berkongsi pengalaman ini bukanlah mahu membuka aib

Swinger Malaysia

Terkejut berok aku bila seorang kawan aku memaklumkan aku bahawa dia telah diajak oleh seorang pompuan berstatus isteri orang untuk ajak bertukar-tukar pasangan. Maknanya dia sedia “main” dengan kawan aku tu dengan syarat kawan aku pun sedia kasi isterinya main dengan suami pompuan tersebut. Atau dalam bahasa omputeh “swinging”. Yang buat aku mengucap panjang bila kawan aku cerita bahawa perempuan yang offer tu seorang Melayu beragama Islam dan tinggal di Johor. Katanya kalau kawan aku sudi, dia dialu-alukan untuk datang ke JB. Semua sudah disediakan termasuk “port” yang tiada gangguan. Kawan aku kata pompuan tu hanya sudi bertukar pasangan dengan pasangan suami isteri lain, tidak pasangan tidak berkahwin sama ada pasangan kekasih atau skandal. Sebab itu akan tidak adil bagi mereka. Aku tanyalah macam mana dia kenal pompuan tu? Katanya, dia berkenalan menerusi laman sosial popular. Hemm, aku kata tak aku percaya dengan laman sosial sebab sesiapa sahaja boleh menyamar. Tapi

GEMPAR!!! PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH!!

PAKSI BUMI SEDANG BERALIH ARAH. Kutub Bumi berganjak 1 batu sehari !!  Pada tahun 2007, Medan kutub utara berganjak dari Kanada Utara kearah Siberia di Russia pada kadar 35 batu setahun. Ini bermakna arah kompas berganjak 35 batu menghampiri Russia dalam tahun tersebut. Anjakan kutub bumi ini mengakibatkan jajaran kompas dan arah utara sebenar semakin ketara perbezaannya. Hingga menjadikan arah panduan beberapa landasan kapal terbang tidak lagi terpakai. Ia semakin memberi kesan terhadap kegiatan manusia hinggakan lapangan terbang antarabangsa Tampa di Florida terpaksa mengubahsuai tanda arah di landasan dengan kedudukan yang baru. Lapangan terbang tersebut terpaksa ditutup selama sebulan bagi kerja-kerja pengubahsuaian.  Pergerakan kutub utara ke arah Siberia berlaku kerana cepatnya perubahan magnet pada kerak bumi. Perubahan terkini adalah paling dramatik. Ia bergerak semakin pantas. Kutub bergerak ke timur laut 9 batu setahun pada tahun 1904. Kelajuannya kira-kira 35 bat