Wednesday, 25 February 2015

Kaitan Menara KLCC dan Freemanson






1. Ia dibina di kawasan yang digelar sebagai 3 bermuda emas di Kuala Lumpur. 

2. Dibina oleh Cesar Pilli. Cesar Pilli yang lahir pada tahun 1926 ini merupakan bekas seorang bekas Dean di Universiti Yale. Merupakan Ahli tertinggi dalam Freemansony dan juga merupakan seorang Architecture yang sagat penuh dengan kontroversi dalam bangunan bangunan yang berkait rapat dengan illumunati dan freemason. Number atau Koding @ Code yang digunakan oleh ahli freemason untuk menyampaikan sesuatu pada ahli ahlinya yang lain. 

sebagai contoh, 6 adalah number kegemaran bagi dajjal, termasuk the 999, atau 666. Manakala 11 pula adalah bermaksud peyembah lucifer atau Peyembah Syaitan. 11 juga adalah angka yang paling disukai oleh ahli sihir dan pegikut dajjal. pengunaan number 10 adalah bermaksud tuhan. Antara konspirasi terbesar, Runtuhan Dajjal Gate iaitu World Trade Center (WTC) pada 9/11, ia adalah tanda dan satu tindakan yang mencabar Tuhan. Kerana tarikh dan number adalah perkara yang amat penting dalam golongan illumunati dan freemason. Sebagai satu pelajaran kita bersama, tarikh WTC di robohkan adalah 11 September atau 9/11 atau dengan perkataan ia bermaksud 9 adalah number yang mewakili manusia dan ia akan berbunyi begini Manusia Melangkah Tuhan Dan Meyembah Lucifer/ Syaitan/Iblis. Antara Number atau Conggakan lain yang memabawa maksud kepada Illuminati dan freemason adalah 13, 33, 39. 

Diharap anda dapat memahami perkara ini walaupon sedikit. Sekarang, mari kita lihat angka angka masonic @ freemanson yang ada dan terdapat pada KLCC mercu tanda kebangaan negara. 

3. Tarikh Dibina 1992. 1 + 9 = 10 / 9 + 2 = 11. 

Bermaksud "Tuhan Peyembah Lucifer".

4. KLCC Siap Dibina 1998. Dan 8 + 1 = 9. Oleh itu ia akan menjadi 999 / 666 yang kita tahu sebagai "Number of the Dajjal".

5. Ketinggian Klcc adalah 452. Oleh itu 4 + 5 + 2 = 11. "Peyembah lucifer / Iblis".

6. Terdapat 88 tingkat. Number 88 dikenal pasti sebagai "E ( 8 ) x E ( 8 )". Ia diangap sebagai Time Travel Theory @ Gerbang ke dimensi yang ke empat @ pintu ke alam lain. ini adalah kontroversi yang terbesar, setelah ramai yang tahu tentang freemason dan sejarah mereka THE GATE, Malaysia muncul dengan idea untuk membuat 2 Bangunan 88 tingkat yang sama seperti apa yang tertulis di kitab the book of the law, no. 88 adalah wisdom light lodge yang bermaksud Membuat Cahaya Kebijaksaan Dajjal. 

7. Keluasan adalah 4252 sq ft. Oleh itu 4 + 2 +5+2 = 13. Number 13 adalah signature kepada illuminati. Ia juga adalah Number bagi "The Eye Of Horus/ Harus".

8. Abjad KLCC. Adakah Nama KLCC itu di pilih secara kebetulan? Tidak, mereka sudah rancang perkara ini. Jika anda rajin,cuba anda kira nombor serta abjad ABC – XYZ manakala A mewakili 1, B mewakili 2, dan C = 3 sampailah ke z. Tapi saya tahu anda terlalu malas untuk berfikir dan buat perkara itu, jadi saya akan kirakan untuk anda.

Number dan Abjad.

K = 11L = 12C = 3C = 3Jadi, KLCC = 1+1+1+2+3+3 = 11. Peyembah Lucifer. ATAU K L C C11 + 12 + 3 + 3 = 39. Nombor bagi Illuminati. Segalanya Mereka (Tentera Dajjal) sudah tetapkan untuk kita. Bagi sesiapa yang faham konsep kiraan ini, cuba kira berapakah angka untuk Perkataan UMNO.

9. Suria KLCC. Suria yang juga bermaksud Matahari. Seperti yang saya katakan di atas, Matahari di anggap tuhan oleh Masyarkat kuno Egypt. Dan kini ia menjadi lambang kepada shopping complex di bawah KLCC ini. jika kita lihat logo Suria KLCC ia juga berbentuk matahari. Jalur jalur yang membentuk matahari ini juga sama seperti logo freemason. [sumber