Thursday, 13 February 2014

GILA!!! Restoran Hidang Kepala Manusia Panggang

Dalam serbuan itu, polis menemui dua kepala manusia yang masih segar di restoran yang terletak di Anambra. 

Jasad dan kepala ditemui berbungkus seperti daging haiwan biasa dan polis menyatakan hidangan kepala manusia panggang juga terdapat dalam menu restoran terbabit. 

Dua senapang jenis AK-47, senjata lain, ratusan peluru dan telefon bimbit turut ditemui.

“Kami selalu melihat orang yang mencurigakan keluar dan masuk restoran ini,” kata seorang penduduk tempatan.

Seorang paderi yang terkejut apabila mengetahui dia dihidangkan dengan sajian daging manusia membuat laporan polis. 

“Saya makan di restoran itu dan mendapati bilnya terlalu tinggi. Kemudian pelayan kedai memberitahu harga itu adalah untuk sajian daging manusia yang saya makan. Saya sangat terkejut,” katanya. -Agensi

Protokol Zionis ditulis di rumah Rothschild tahun 1773

Protocol of Zions (Protokol Zionis) merupakan salah satu dokumen yang paling kontroversi di dunia. Ramai yang menganggap Protokol merupakan sebuah dokumen palsu yang sengaja di buat-buat demi menguntungkan kumpulan anti Semitik, pandangan ini diwakili oleh kaum Zionis-Yahudi dan para pendukungnya.


Dalam bukunya The International Jew ( 1976), Henry Ford menyatakan, " Jika saya ditanya tentang keaslian Protokol Zionis, maka saya tidak akan terlibat ke dalam perdebatan yang panjang itu. Satu-satunya perkara yang ingin saya katakan berkenaan dengannya adalah semua kejadian yang ada di dunia ini selaras dengannya ... " SUMBER
Salah sebuah Rumah Rothschild 

AWAS!!! Ada 9 Keturunan Syaitan Yang Selalu Bersama Kita

Dalam kitab Nasoihul Ibad, karangan Imam Ibnu Hajar Al Asqalani menyatakan bahawa Saidina Umar ibnu Khattab r.a berkata ” Sesungguhnya anak dan cucu syaitan ada 9 keturunan”


1-Zalitun 

Duduk di pasar atau kedai supaya manusia hilang sifat jimat cermat. Mengoda supaya manusia berbelanja lebih dan membeli barang-barang yang tidak perlu.  


Doa Masuk Pasar :

doamasukpasar
2-Wathiin
Pergi kepada orang yang mendapat musibah supaya bersangka buruk terhadap Allah swt. 

Doa Berbaik Sangka Dengan Allah
doaberbaiksangka
 3-A'awan 
Menghasut sultan/pemerintah supaya tidak mendekati rakyat. Seronok dengan kedudukan dan kekayaan hingga terabai kebaikan rakyat dan tidak mahu mendengar nasihat para ulama. 


4- Haffah 
Berkawan baik dengan kaki botol. Suka menghampiri orang yang berada di tempat-tempat maksiat. 

Doa hati yang gemar membuat maksiat. 
doapenawarmaksiat
5- Murrah 
Merosakkan dan melalaikan ahli dan orang yang sukakan muzik sehingga lupa kepada Allah. Mereka ini tenggelam dalam keseronokan glamour. 

6- Masuud 
Duduk di bibir mulut manusia supaya melahirkan fitnah, gosip,umpatan dan apa sahaja penyakit yang mula dari kata-kata mulut. 

7- Dassim 
Dududk di pintu rumah kita. Jika tidak memberikan salam ketika masuk ke dalam runah. Dassim akan bertindak agar berlaku keruntuhan rumahtangga agar suami isteri bercerai-berai serta suami bertindak ganas, memukul isteri. Isteri hilang pertimbangan menuntut cerai anak-anak didera dan pelbagai bentuk kemusnahan rumah tangga lagi. 

Doa Masuk Rumah ;
doamasukrumah
8- Walahaan
Menimbulkan rasa was-was dalam diri manusia khususnya ketika berwuduk dan solat serta menjejaskan ibadat-ibdat kita yang lain. 

9- Lakhuus 
Merupakan sahabat orang Majusi yang menyebah api dan matahari.


Mariah Carey Sengaja Tonjolkan Buah Dadanya


Mariah Carey menarik perhatian hadirin yang hadir ketika membawakan lagu terbarunya, You're Mine, di BET Honors 2014, yang diadakan di Warner Theater, Washington, Sabtu (8/2/14). 



Ibu kepada dua orang anak ini tampil berani dengan mengenakan gaun hitam yang memiliki belahan dada sangat rendah hingga memperlihatkan belahan dadanya secara jelas. 



Panggung BET Honors 2014 juga dimeriahkan oleh penampilan artis-artis lain seperti Jennifer Hudson, Janelle Monae, Tamar Braxton dan Smokey Robinson. Ludacris, Mack Wilds, Joe Morton dan Al Sharpton bertugas sebagai pengacara. 


BET Honors adalah platform penghargaan untuk tokoh-tokoh keturunan Afrika-Amerika dari berbagai bidang termasuk musik, hiburan, sastra dan pendidikan. Hasil penjualan tiketnya akan disumbangkan ke Women Veterans Interactive, organisasi yang mendukung para veteran dan keluarganya.